User عکاسی زیر آب - فــــــتوبلاگ پیکــــسل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فــــــتوبلاگ پیکــــسل
وبلاگ آموزش عکاسی و نمایش بهترین عکس ها 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
لینک وبلاگهایم
maleki maleki maleki maleki maleki maleki

عکاسی زیر آب

از استخر باغ گرفته تا کانو رانی و غواصی با ماسک، می توانید عکس های جذابی از افراد داخل،رو و زیر آب بگیرید. اما چگونه؟ برای اینکار تنها از یک دوربین یکبار مصرف ضد آب استفاده کنید تا دوربین اصلیتان آسیب نبیند. کداک تا عمق 15 متری مناسب است و با ویژگی فست فیلم آن می توان در سرعت های زیاد و از موج سواران بدون تخته  در حال حرکت عکس برداری کرد.

عکس های زیادی بگیرید

عکس های زیر آب کمی غیرقابل پیش بینی هستند، پس چند عکس اضافی بگیرید تا بدین وسیله بتوانید عکس های مطلوبتان را شکار کنید.

اموزش عکاسی و عکاسی زیر آب

 

آب باید زلال باشد

اگر آب زلال نباشد عکس های شما  هم شفاف نخواهد بود. برای غلبه بر این مشکل، کاملا به نزدیک شی یا فرد بروید، به نقطه ای بروید که ته نشین های بالا آمده دیدتان را مسدود نکنند یا از روی آب عکس برداری کنید.

دست و دوربینتان را ثابت نگه دارید

اگر شما در آب شناور باشید، نمی توانید دوربین را ثابت نگه دارید پس تا زمانی که حرکتتان را متوقف نکرده اید قبل از گرفتن عکس صبر کنید.

از روی آب هم عکاسی کنید

قایق سواری، کانورانی، قایق سواری در رود، موج سواری با تخته و حتی ماهیگیری با طعمه مصنوعی همه ورزش های داخل آب هستند و نمی توانید دوربین اصلیتان را به خطر بیندازید اما فرصت شکار عکس های این رویدادهای به یادماندنی را از دست ندهید و از دوربین یکبار مصرف ضدآب استفاده کنید.

در خانه هم عکس های زیرآبی بگیرید

مهم ترین نکته اینست که این کار را امتحان کنید. عکس گرفتن از بچه هایی که در استخرآب بازی می کنند و یا از موتور بخاری در ته آن هوا می دمد، آلبوم شما را دیدنی تر می کند.

از دوربین یکبار مصرف استفاده کنید

با یک دوربین یکبار مصرف ضد آب نه تنها می توانید عکس های زیرآبی زیبایی بگیرید بلکه ترس خراب شدن دوربین اصلیتان را ندارید. کداک تا عمق 15 متری مناسب است و با ویژگی فست فیلم آن می توان در سرعت های زیاد و از موج سواران بدون تخته  در حال حرکت عکس برداری کرد.

عکس هایی بگیرید که نصف در آب باشد و نصف بیرون

از زاویه ای عجیب، سطح آب را در وسط لنز دوربین یکبار مصرف ضدآبتان تنظیم کنید. با این کار طرح زیبایی از هردو خواهید داشت.

ترجمه: میلاد خراسانیان

مطالب مرتبط:

 


[ یکشنبه 92/6/24 ] [ 1:0 عصر ] [ هـــاشـــم مالکـــی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

حقیر فقیر سراپا تقصیر کمتر از قطمیر، عکاسی را با دوربین 110 آغاز و بعد با دوربین زنیط 122 روسی و بعد موبایل و دوربین دیجیتال ادامه دادم و مدتی است که با دوربین ساده ی سونی عکس می گیرم.«هذا بضاعتنا» و خیلی به هنر عکاسی علاقه دارم اما نمی توانم دوربین حرفه ای بخرم(چکار می شه کرد؟) یکی از آرزوها و خواسته های دست چهارم من خرید دوربین است.(دعا کنید سه خواسته ی مهم تر بر آورده بشود).
موضوعات وب
لینک های مفید
آمار وب
Online


بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 501371