User نکاتی در عکاسی (قسمت اول) - فــــــتوبلاگ پیکــــسل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فــــــتوبلاگ پیکــــسل
وبلاگ آموزش عکاسی و نمایش بهترین عکس ها 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
لینک وبلاگهایم
maleki maleki maleki maleki maleki maleki

نکاتی در عکاسی (قسمت اول)

عکاسان خوب هم بخاطر رعایت تکنیکهای عکاسی و هم برای رعایت نکات ظریف است که عکاسان خوبی هستند. عکس های با ارزش زیادی به خاطر تکنیک ضعیف ضایع می شوند در اینجا چند نکته یاد آوری می شود که در زمان گرفتن عکس بهتر است مورد توجه قرار گیرند.

1ـ نزدیکتر شوید:

بیشتر آماتورها در زمان عکاسی از موضوع خود خیلی دور می شوند از داخل لنز نگاه کنید! این واقعآ مهم است مخصوصاً زمانی که از مردم عکس می گیرید. عکاسان حرفه ای از لنزهای 85 تا 105 میلیمتری برای عکاسی چهره استفاده می کنند. بیشتر دوربینهای غیر حرفه ای لنزهای 35mm دارند.

2ـ گنجاندن افراد در عکسها:

افزودن افراد به عکسها مفهوم و فضا می دهد. این کار رابطه بر قرار کردن با عکس را آسان می کند و بعضی مواقع به ما یک مفهوم از بزرگی و کوچکی یا مقیاس می دهد.

3ـ حرکتها را شکار کنید:

بگذارید افراد در حال حرکت باشند و از لحظه ها عکس بگیرید.

4ــ ساختار را ساده نگه دارید:

ترکیب ساده فهم و درک را ساده تر می کند. یک زمینه ( back ground ) ساده کمتر بیننده را گیج می کند و به آنها اجازه تمرکز روی موضوع را می دهد.

 

   لینکدونی عکس


[ جمعه 92/8/24 ] [ 10:0 صبح ] [ هـــاشـــم مالکـــی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

حقیر فقیر سراپا تقصیر کمتر از قطمیر، عکاسی را با دوربین 110 آغاز و بعد با دوربین زنیط 122 روسی و بعد موبایل و دوربین دیجیتال ادامه دادم و مدتی است که با دوربین ساده ی سونی عکس می گیرم.«هذا بضاعتنا» و خیلی به هنر عکاسی علاقه دارم اما نمی توانم دوربین حرفه ای بخرم(چکار می شه کرد؟) یکی از آرزوها و خواسته های دست چهارم من خرید دوربین است.(دعا کنید سه خواسته ی مهم تر بر آورده بشود).
موضوعات وب
لینک های مفید
آمار وب
Online


بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 32
کل بازدیدها: 502033