User بهترین عکس های خبری جهان در سال 2013 - فــــــتوبلاگ پیکــــسل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فــــــتوبلاگ پیکــــسل
وبلاگ آموزش عکاسی و نمایش بهترین عکس ها 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
لینک وبلاگهایم
maleki maleki maleki maleki maleki maleki

 

بهترین عکس های خبری جهان در سال 2013

امروز نتایج نهایی برندگان مسابقه بهترین عکس های خبری جهان، بزرگ ترین مسابقه سالانه عکاسی خبری، در سال 2013 اعلام شد. گلچینی از عکس های منتخب آن در اینجا گرد آمده که با آنکه مستند هستند، برخی به لحاظ زیبایی به نقاشی کنایه می زنند.

بهترین عکس خبری جهان 2013

گروهی از مردان که در حال تشییع پیکرهای کودکان در یکی از خیابان های غزه هستند. این عکس در آذر امسال گرفته شده است. قدرت تصویر در تناقضی است که میان خشم و اندوه مردان و معصومیت چهره کودکان وجود دارد.

 

بهترین عکس خبری جهان 2013

برنده نخست بخش «دغدغه های معاصر» در مسابقه. در این تصویر، زنی آشغال جمع کن، زیر باران به کتابی که از لابه لای آشغال ها بیرون آورده، خیره شده است. این عکس در سال 2012 در نایروبی، پایتخت کنیا، گرفته شده است.

 

عکس های خبری جهان در سال 2012

خالق این عکس، یک عکاس مالزیایی است و در بخش اخبار ورزشی برنده شده است. لذت و آرامشی که در پایان این بازی خطرناک در میان مزارع برنج در صورت مرد هویداست، سبب کسب جایزه برای عکس شده است.

 

بهترین عکس های خبری جهان در سال 2013

این عکس در طبقه بندی عکس های پرتره جایزه گرفته است. پرتره زنی از اهالی غنا که به بیماری گواتر مبتلاست. نگاه زن در همنوایی با گلوی بادکرده اش قرار گرفته است.

 

بهترین عکس های خبری جهان در سال 2012

این عکس که برنده طبقه بندی اخبار عمومی است، یکی از قربانیان ناآرامی های اخیر در سوریه را نشان می دهد که خانه اش در ادلب خراب شده است.

 

عکس های خبری جهان در سال 2012

"امپراتوری پنگوئن ها". این عکس در طبقه بندی خبرهای مربوط به طبیعت است و دسته پنگوئن ها را نشان می دهد که در حال شنا به سوی دریای راس (Ross) هستند.

 

عکس های خبری جهان در سال 2012

مرد اسلحه به دوش به تماشای بسکتبال زنان در سومالی ایستاده است. این عکس، برنده بخش عکس های خبری ورزشی است.

 

لحظه بازجویی و شکنجه یک متهم به خبرچینی  در اردوگاه مخالفان دولت سوریه. این عکس را یک خبرنگار ترکیه ای گرفته شده است. به سایه مردی که شلاق به دست دارد، اما در تصویر حضور ندارد، بنگرید.

 

«ژاپن پس از امواج»، تصویر یک درخت از ریشه درآمده در یکی از سواحل ژاپن.

 

مارتین، نوجوان 18 ساله ای که در یک زندگی از هم پاشیده در کنار پدر، بزرگ شده و اکنون بی هیچ مدرک تحصیلی، تخصص یا کاری، با یک چمدان لباس به سوی مادر بازگشته است. این عکس در سوئیس گرفته شده است.

 

این عکس در ماساچوست آمریکا گرفته شده است. کایلا دختری که در عکس می بینیم، با عروسکی که شبیه خودش است، زیر قاب عکس عروسی اجدادش ایستاده است. به انگشت های دختر بر روی چشمان عروسک و نگاه خیره رو به دوربین وی توجه کنید.

 

عکس پرتره از یک هنرمند مخالف چینی

 

عکس های خبری جهان در سال 2012

این عکس هم در بخش اخبار ورزشی توانست جایزه بگیرد. صحنه ای از بازی های المپیک 2012 لندن که به نام "تماس طلایی" ثبت شده است.

 


[ دوشنبه 92/5/14 ] [ 4:50 صبح ] [ هـــاشـــم مالکـــی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

حقیر فقیر سراپا تقصیر کمتر از قطمیر، عکاسی را با دوربین 110 آغاز و بعد با دوربین زنیط 122 روسی و بعد موبایل و دوربین دیجیتال ادامه دادم و مدتی است که با دوربین ساده ی سونی عکس می گیرم.«هذا بضاعتنا» و خیلی به هنر عکاسی علاقه دارم اما نمی توانم دوربین حرفه ای بخرم(چکار می شه کرد؟) یکی از آرزوها و خواسته های دست چهارم من خرید دوربین است.(دعا کنید سه خواسته ی مهم تر بر آورده بشود).
موضوعات وب
لینک های مفید
آمار وب
Online


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 501358