User آموزش عکاسی حرفه ای - فــــــتوبلاگ پیکــــسل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فــــــتوبلاگ پیکــــسل
وبلاگ آموزش عکاسی و نمایش بهترین عکس ها 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
لینک وبلاگهایم
maleki maleki maleki maleki maleki maleki

خطوط در عکاسی

 

 نقش خطوط در عکاسی

وقتی که می خواهید تصمیم بگیرید که چه چیز هایی و چگونه در عکس شما قرار گیرند یا به عبارت دیگر وقتی که می خواهید ترکیب و چهارچوب تصویر خود را مشخص کنید پیشنهاد می کنم به خطوط بیشتر دقت کنید.

خطوطی که در عکس ها دیده می شوند می توانند عنصری بسیار قدرتمند از تصویر باشند و با کمی تمرین می توانید با استفاده از این خطوط پویایی بیشتری به عکس های خود ببخشد به خصوص از دید کسی که به آنها می نگرد.

سه نوع از خطوط وجود دارند: افقی، عمودی و مورب. که هر کدام تاثیری متفاوت در عکس می گذارند.

این که خطوط در تصاویر تاثیر گذار باشند تصادفی نیست بلکه باید تمرین کنید و وقت بیشتری صرف کنید. تا در این فن عکاسی مهارت پیدا کنید.

دفعه بعد که برای عکاسی از خانه بیرون رفتید آگاهانه به خطوط بنگرید و از خود بپرسید چه خطوطی در مقابل شما هستند تمام شرایط ممکن را بررسی کنید عکس های خود را نگاه کنید ببینید دفعه بعد چگونه عکس بگیرید بهتر است. با خطوط کار کنید تا اینکه با آنها بجنگید.

الگوهای مختلف خطوط را در نظر بگیرید و سعی کنید آنها را در عکس های خود پیاده کنید.

  ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/6/4 ] [ 1:0 عصر ] [ هـــاشـــم مالکـــی ] [ نظرات () ]

عامل تعیین کنند در عکاسی چهره

 

عکاسی چهره از زبان یک عکاس حرفه ای

 

در یک جمع فامیلی برای گرفتن عکسی زیبا یک مهارت کلیدی لازم است که مهمتر از همه است. در جمعی که می خواهید از آنها عکس بگیرید فردی را بیابید که شخصیت تاثیر گذاری دارد به کمک او می توانید بر کل جمع تاثیر بگذارید عکاس حرفه ای جیک چیسام یکی از افرادی است که بهترین عکس ها را از افراد می گیرید و عکس های او از افراد معروف زبانزد هستند در این مقاله برخی از اسرار او را در اختیار شما قرار می دهیم

من با جیک تلفنی صحبت کردم حتی از پشت تلفن هم او مرا به خنده انداخت این کاری بود که جیک در آن استاد بود که به موفقیت شغلی اش هم کمک بسیار می کرد. او به معنای واقعی یک انسان است همانطور که انتظار داشتم! اما چه عامل دیگری او را به یکی از بهترین عکاسان پرتره دنیا تبدیل کرده بود؟

جیک اخیرا تولد 70 سالگی پدرش را جشن گرفته بود و از گروهی در حدود 50 نفر عکس گرفته بود. با پیدا کردن بذله گو ترین فرد در گروه و ارتباط یک به یک با افراد توانسته بود به همه جمع آرامش بدهد و در موقع مناسب عکس خود را قبل از اینکه کسی احساس کسالت کند بگیرد.

آموزش عکاسی از گروهی از افراد

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/6/3 ] [ 1:0 عصر ] [ هـــاشـــم مالکـــی ] [ نظرات () ]

21 نمونه ژست عکاسی از کودکان

در این مجموعه شاهد نمونه های متنوعی از ژست های کودکان برای عکس می باشید، این تصاویر به شما کمک می کند که عکس های زیبا و به یادماندنی از کوکان خود داشته باشید.

1- فوکوس را روی چشمان کودک قرار دهید. فقط به خاطر داشته باشید که بگذارید کودک تان در ژست گرفتن آزاد باشد.



2- یک ژست ساده و راحت برای بچه ها. سطح دوربین را پایین بگیرید و زاویه را تنگ تر کنید.



3- یک ژست دیگر.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/6/2 ] [ 1:0 عصر ] [ هـــاشـــم مالکـــی ] [ نظرات () ]

5 نکته سریع برای عکاسی نزدیک از موضوعات کوچک (macro photography)

آیا تا بحال این مثل قدیمی را شنیده اید که "اگر عکس هایتان به اندازه کافی خوب باشد، به اندازه کافی نزدیک نیستید"؟ امروز می خواهیم واقعاً به عکاسی نزدیک از موضوعات کوچک نزدیک شویم. عکاسی نزدیک از موضوعات کوچک عکاسی نمای نزدیک است، که معمولاً روی قسمت های کوچک تمرکز می کند. در اینجا پنج نکته درباره عکاسی نزدیک از موضوعات کوچک ارائه می دهیم.

تجهیزات درست را انتخاب کنید 
عکاسی نزدیک از موضوعات کوچک به کمی تجهیزات نیاز دارد، بخصوص یک لنز نزدیک از موضوعات کوچک و فیلترهای نمای نزدیک. دراین زمینه عکاسی اگر تجهیزات بهتری داشته باشید شانس بیش تری برای گرفتن عکس های بهتر دارید. بنابراین بیایید به تجهیزات اصلی که تجربه عکاسی نزدیک از موضوعات کوچک را بهتر می کند نگاه سریعی بیندازیم.
دوربین DSLR یا دوربین فشرده با کارآیی نزدیک از موضوعات کوچک.
لنزهای نزدیک از موضوعات کوچک (Macro lens) (در صورت استفاده از DSLR)

سه پایه 
فلاش (در صورت امکان خارجی) 
رفلکتور

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/6/1 ] [ 1:0 عصر ] [ هـــاشـــم مالکـــی ] [ نظرات () ]

معرفی عکاسی ماکرو: 10 قانون که باید بدانید
 عکاسی ماکرو یکی از انواع تکنیک های رایج عکاسی در جهان است که وجود این امکان به خاطر وسایل عکاسی بسیار خوبی است که روز به روز رد حال پیشرفت و ارتقا هستند. 30 سال قبل عکاسی ماکرو چیزی نبود که هر کسی قادر به انجام آن باشد نه به این دلیل که تکنیک ها و ترفندهای خاص زیادی داشت. اما خوشبختانه امروزه تعدا آن قابل توجه است.

اگر نمی دانید عکاسی ماکرو چیست، اجازه دهید آن را به عنوان تمرکز نزدیک یا کلوز آپی از یک سوژه که با استفاده از لنزهای با کیفیت و قدرتمند گرفته می شود تعریف کنیم. لنزی که نیاز دارید باید بتواند در مقیاس 1:1 متمرکز شود، در غیر این صورت عکس ماکرو تاثیری نخواهد داشت. یک دوربین 35 میلی متری دارای یک فضای 24x36 میلی متری در فیلم است، بنابراین تمرکز یا فوکوس باید روی سوژه یا شئی باشد که یا این نوع صفحه هماهنگی دارد.
عکاسی ماکرو به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد چون آسان تر می توان روی جزییات کوچک عماصر متمرکز شد. در دنیا واقعی اگر کاملا به این جزییات نزدیک نشوید نمی توانید آنها را ببینید، اما با به تصویر کشیدن آن ممکن است ساعت ها بدون خستگی به تماشای آن بنشینید. عکاسی ماکرو بسیار جذاب و هیجان انگیز است، هر چند هنوز هم هر کسی نمی تواند این نوع عکاسی را انجام دهد.
قسمت خوب عکاسی ماکرو این است که شما می توانید روی هر چیزی تا حد قابل توجهی تمرکز کنید. به یاد داشته باشید که تنها طبیعت سوژه عکاسی ماکرو نیست- به خلاقیت خود اجازه دهید در این مورد تصمیم بگیرد، چون در حقیقت هیچ محدودیتی وجود ندارد.
بهترین گزینه برای عکاسی ماکرو دوربین دیجیتال SLR است. اگر شما دارای دوربینی با لنز قابل تعویض هستید، این حتی بهتر هم هست، چون شما می توانید روی همان سوژه به شیوه ای متفاوت متمرکز شوید. لنزهای ماکروی مخصوص و همچنین لنزهای 200 و 1800 میلی متری نیز وجود دارد که برای عکاسی ماکرو توصیه می شود. این لنز ها ارزان نیستند، اما اگر در زمینه عکاسی ماکرو جدی هستید، بهتر است یکی از آنها را تهیه کنید.
اگر نمی خواهید هزینه زیادی صرف خرید لنز کنید، سه گزینه دیگر نیز دارید: یک تیوپ اکستنشن، که بین بدنه دوربین و لنزها قرار می گیرد و فضای بیشتری بین سنسور دیجیتال و فیلم ایجاد می کند، به این ترتیب امکان بزرگنمایی را فراهم می کند. حلقه معکوس، که به شما کمک می کند لنز را به صورت معکوس قرار دهید. آخرین گزینه دیوپتر کلوز آپ است که امکان فوکوس نزدیک تر را فراهم می کند، اما کیفیت عکس زیاد خوب نخواهد شد.

[ پنج شنبه 92/5/31 ] [ 1:0 عصر ] [ هـــاشـــم مالکـــی ] [ نظرات () ]

تصاویر گل و نکات عکاسی
 چه کسی گل ها را دوست دارد؟ همه! به گفته آهنگ ساز مشهور Gian Carlo Menotti "هنر یک تلاش بدون وقفه در رقابت با زیبایی گل هاست... و هیچگاه موفق نمی شود." این دنیا یک کار هنری از مادر طبیعت است، او این کار هنری را به طور 4 بعدی ساخته است. و هیچ هنرمندی نمی تواند با زیبایی و خلاقیت هنر او رقابت کند. یکی از قابل احترام ترین کارهای هنری او گل ها هستند. امروز، من فقط آن ها را به شما نشان می دهم. این یک مجموعه از عکس های گل هاست که می تواند الهام بخش باشد. می دانم که عاشق آن می شوید.

نکات عکاسی 

1. در بسیاری از موارد، مجبور می شوید در حالی که بر روی زمین دراز کشیده اید عکاسی کنید. در زمانی که دوربین هم سطح موضوع باشد عکس های بهتری گرفته می شوند.

2. عکس هایتان را در وسط روز و نور درخشان خورشید نگیرید، زیرا نور خیلی شدید است.

3. پس زمینه های تیره را پیدا کنید. بر روی پس زمینه های تیره گل ها دراماتیک به نظر آمده که آن را تبدیل به یک منظره رویایی می کند.

4. انعکاس نور از پایین گل کار را فوق العاده می کند. اگر نور حرفه ای برای چنین موقعیتی ندارید، تنها از یک فویل آلومینیومیدر سطح استفاده کنید تا نور خورشید به پشت گل بازتاب پیدا کند.

5. اگر باور کنید یا نه روزهای مه آلود برای عکاسی گل ها بهترین است. مه یک افکت پخش شدگی طبیعی ایجاد می کند.

6. شما می توانید مه خودتان را با قرار دادن شیت کاغذ ترسیم بر روی گل ها ایجاد کنید. می توانید با یک تکه لباس هر چیزی این را امتحان کنید، و این تجربه شیرین را به دست آورید.

7. عمداً اطراف را بلور کنید، زیرا چیز مهمی نیست. تنها گل است که مهم است.

8. اگر دوربین دیجیتال دارید، از تنظیمات ISO پایین تر استفاده کنید، در غیر این صورت تصاویر noise پیدا می کنند.

ملکه و شوالیه

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/5/30 ] [ 1:0 عصر ] [ هـــاشـــم مالکـــی ] [ نظرات () ]

دلایل اهمیت ترکیب بندی در عکاسی
 عکاسی یکی از اشکال جذاب و مفرح هنر است که افراد زیادی مبادرت به انجام آن می کنند. به دلیل اشکال هنری گسترده ای که در این رشته وجود دارد در هر شات می تواند شامل صحنه های منحصر به فردی باشد. مردم سراسر دنیا نتایج شگفت انگیز پس از عکاسی تحسین می کنند. آیا می دانید چه چیزی باعث می شود عکس ها برجسته و جذاب شوند. این به دلیل ترکیب عکاسی است که هر کس واجد آن است. در حقیقت اگر شما عکسی بگیرید که ترکیب بندی عکاسی در آن وجود نداشته باشد کار بیهوده ای انجام داده اید. شما نمی توانید بدون وجود این عنصر یک عکس کاملا زیبا بگیرید. تکنیک های ترکیب بندی عکاسی زیادی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد اما این خلاقیت و اصلاحات و تغییرات عکاس است که باعث منحصر به فرد شدن نتیجه می شود. برای درک بهتر اهمیت ترکیب عکاسی، در ادامه مزایای آن را بر خواهیم شمرد.


1. باعث جذاب تر شدن عکس می شود



مطمئنا هدف اصلی یک عکاس این است که عکسی که می گیرد برای همه جذاب باشد به گونه ای که بتواند آن را تحسین کرده و از او قدردانی کند. از آنجا که عکاس همیشه می خواهد به عکس هایش توجه شده و بیننده از آن تعریف و تمجید کند، بهترین کار این است که تکنیک های ترکیب بندی عکاسی را مد نظر داشته باشد.

2. برای انتقال یک داستان متقاعد کننده

مطمئنا یک عکس حاوی هزاران حرف است. یک عکس ساده می تواند حاوی یک داستان باشد اما همان عکس می تواند پیچیده شود، اگر عکس را ترکیب کنید. انجام این کار می تواند کمک کند داستان تصویر بهتر شده و به طبع تصویر دراماتیک تر و متقاعد کننده تر خواهد بود. ارزش یک عکس زمانی بیشتر خواهد شد که یک داستان جذاب و منحصر به فرد را به سادگی بازگو کند چون می توانید آن را به خوبی ترکیب کنید.

3. تصویر حرفه ای تر به نظر می رسد

همه عکاسان حرفه ای نیستند اما همه عکاسان تکنیک ها ترکیب عکاسی مختص به خود را دارا هستند. سعی کنید از آن تکنیک ها استفاده کنید بنابراین خواهید توانست عکسی بگیرید که نتیجه آن کاملا حرفه ای به نظر برسد. از آن به بعد شما تشویق خواهید شد مهارت های و تجارب عکاسی خود را در تکنیک های مختلف بهبود ببخشید.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/5/29 ] [ 1:0 عصر ] [ هـــاشـــم مالکـــی ] [ نظرات () ]

ساختمان دوربین

AD Converter: یکی از اصلی ترین اجزای ساختمان دوربین های دیجیتال، مبدل آنالوگ به دیجیتال است که وظیفه تبدیل نور به عنوان یک ماهیت آنالوگ را به صورت دیجیتال بر عهده دارد. پس از جمع آوری نور توسط فتودیودهای سطح سنسور( هر پیکسل موجود روی سنسور در حقیقت یک فتودیود است) و تبدیل آن به ولتاژ الکتریکی، مبدل آنالوگ به دیجیتال این ولتاژ را به یک مقدار دیجیتال( باینری متشکل از صفرها و یک ها) تبدیل  می کند که نشان دهنده مقدار رنگ آن پیکسل است. اگر دوربینی دارای مبدل هشت بیتی باشد به این معنی است که می تواند دامنه رنگی دو به توان هشت ( 256) را برای هر یک از رنگ های اصلی سنسور تولید کند و با در نظر گرفتن سه رنگ اصلی ( در برخی از دوربینها چهار رنگ)، هر پیکسل این دوربین توانایی تولید 256×256×256 ( شانزده میلیون) رنگ را دارد. دوربین های امروزی به طور معمول دارای مبدل های هشت، ده یا دوازده بیتی هستند.

AF Assist Lamp: فوکوس اتوماتیک روی سوژه در شرایط نور کم یکی از مشکلات دوربین ها است. برخی از دوربین ها این مشکل را با تعبیه کردن یک لامپ کوچک و تابش نور روی سوژه برطرف کرده اند برخی از دوربین ها نیز برای این منظور مجهز به لامپ مادون قرمز هستند تا با تابش نور مرئی موجب انحراف تمرکز سوژه نشوند.

AF Server: باز هم مشکل فوکوس و این بار فوکوس اتوماتیک روی سوژه متحرک. مشکلی که عموماً عکاسان ورزشی و حیات وحش با آن روبه رو هستند و دوربین های پیشرفته - تر با این قابلیت به کمک آن ها می آیند.

Auto Focus: اساساً فوکوس کردن ( واضح نمایی) مشکل است، زیرا باید وضوح تصویر را از درون منظره یاب دوربین تشخیص دهید بنابراین بسیاری از دوربین ها با مجهز شدن به سیستم فوکوس خودکار این عمل را تسهیل کرده و انجام آن را به عهده خود دوربین می گذارند. البته وجود حالت فوکوس دستی در بسیاری از مواردی که دوربین قادر به فوکوس روی سوژه نیست، موثر و مورد پسند عکاسان حرفه ای است.

 

Anti Shake: لرزش دست عکاس هنگام عکس برداری اجتناب ناپذیر است و فقط زمانی که با سرعت بالا عکاسی کنیم، تأثیر منفی روی عکس ندارد، اما در شرایط عکاسی با سرعت شاتر کم، کوچک ترین لرزشی موجب تار شدن عکس می شود. برای جلوگیری از این مشکل، برخی از دوربین ها مجهز به سیستم لرزشگیر شده اند که از طریق حرکت قطعات داخلی دوربین در جهت خلاف لرزش، تأثیر آن خنثی می شود.

سیستم های لرزشگیر یا روی لنز دوربین یا سنسور تعبیه می شوند، اما در برخی از دوربین ها برای کاهش اثر انرژی از تنظیمات خاصی به تنهایی یا در کنار سیستم لرزشگیر دوربین استفاده می شود که در این صورت به آن سیستم لرزشگیر دوگانه می گویند و آن افزایش سرعت شاتر برای حذف اثر لرزش و در نتیجه افزایش حساسیت( ISO) برای جبران کاهش نوردهی است. این قابلیت در دوربین های مختلف به اسامی متفاوتی نامیده می شود، مانند Image ، Stabilization و Vibration Reduction.

Battery: بله همان باتری، ساده اما مهم که وظیفه تأمین برق مورد استفاده دوربین را بر عهده دارد و اگر بد موقع تمام شود مانند آوار بر سر آدم خراب می شود خدا آن روز را نیاورد! پس همیشه شارژ باتری دوربین خود را به همراه داشته باشید.

دوربین ها  از سه گونه متداول باتری قابل شارژ استفاده می کنند که عبارتند از باتری قلمی نیکل کادمیوم (NiCd) ، باتری قلمی نیکل متال هایبرید (NiMH) که قوی تر از انواع نیکل کادمیوم است، ضمن آن که مشکل Memory Effect در آن دیده نمی شود و در نهایت، باتری لیتیوم یون (Li- lon) که به صورت باتری قلمی استانداردی موجود نیست و هر تولید کننده ای آن را به شکل اختصاصی برای دوربین خود تولید می کند. چنانچه باتری های NiCd را پیش از تخلیه کامل شارژ کنیم به مرور باعث کاهش توان باتری می شود که به این مشکل، Memory Effect می گویند. این مشکل در انواع NiMH  و Li- lon دیده نمیشود، اما به طور کلی توصیه می شود هر نوع باتری را پس از تخلیه کامل، شارژ کنید.

  ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/5/28 ] [ 1:0 عصر ] [ هـــاشـــم مالکـــی ] [ نظرات () ]

 

چگونه عکس پرسپکتیو  بگیریم

 در عکاسی یعنی میزان فشردگی اشیاء در تصویر.به عبارت دیگه میتونیم بگیم پرسپکتیو یعنی اون چیزی که باعث میشه بیننده یه عکس دو بعدی بتونه یا نتونه حالت واقعی اشیاء رو در حالت سه بعدی تصور کنه.

مثلا:

از گوشه یه سالن یه عکس میگیرید.اگه در عکس شما بیننده بتونه عمق سالن و اندازه اشیاء نسبت به هم رو درست تشخیص بده یعنی پرسپکتیو این عکس زیاده.و بر عکس اگه نتونه یعنی پرسپکتیوش کمه.

این قضیه هم توی عکاسی و هم توی فیلم برداری یکی از نکات اساسی برای جلب رضایت بینندس.گاهی لازمه که بیننده بتونه عمق فضا رو در تصویر مجسم کنه.

حالا چطور میشه کنترلش کرد؟

- فاصله با سوژه
اشتباهی که اکثر عکاس های آماتور مثل من میکنن اینه که فکر میکنن نزدیک شدن به سوژه و عکس گرفتن از اون با دور بودن از سوژه و جلو آوردن اون توسط لنز زوم یکیه.
در صورتی که اینطور نیست.اگه لنز در حالت نرمال باشه و به سوژه نزدیک بشیم و ازش عکس بگیریم پرسپکتیو زیاده و اگه ازش دور شیم و زوم کنیم پرسپکتیو کم میشه ( اینارو با عمق میدان اشتباه نگیرید)
یعنی توی عکس اولی نسبت اندازه اشیاء به همدیگه و فاصله اوتها با هم واقعیه و بیننده متوجه اندازه های واقعی میشه ولی در عکیس دومی اینطور نیست.اشیاء به هم نزدیک میشن و اندازه ها هم همینطور.

2- تغییر فاصله کانونی

اینم یه جورایی دقیقا مثل حالت بالاست.هرچی فاصله کانونی کمتر باشه پرسپکتیو بیشتر و هرچی این فاصله بیشتر باشه پرسپکتیو کمتر میشه.لنزهای با فاصله کانونی کم اشیائ نزدیک رو بزرگ و اشیاء دور رو کوچیک نشون میدن.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/5/27 ] [ 1:0 عصر ] [ هـــاشـــم مالکـــی ] [ نظرات () ]

 

پرسپکتیو چیست؟
 
 پرسپکتیو صحنه و روابط فضایی اشیا, نکات مهم در پرسپکتیو
************************************************** ***
پرسپکتیو ( Perspective )
این واژه در سینما ، ناظر بر شیوه به نمایش در آمدن اشیا و روابط فضایی آنها با یکدیگر در سطح صاف و تخت پرده است ، به این معنی که تماشاگر باید دوری و نزدیکی اشیا و فاصله آنها از یکدیگر را در تصویری که می بیند ، حس کند. از آنجا که در سینما ، تصویر سه بعدی واقعی به تصویری دو بعدی بدل می شود ، فیلم ساز باید برای خلق توهم عمق صحنه و یک فضای سه بعدی ، مراقب پرسپکتیو باشد.
هر بیننده ای که تصویری را بر پرده سینما می بیند ، در ذهن خود برای آن عمق قائل می شود ، چون به این شیوه دیدن عادت کرده است ، اما فیلم ساز علاوه بر آنکه می تواند روی تخیل تماشاگر حساب کند ، در ضمن باید بکوشد که توهم عمق را در صحنه خلق کند و به آن حال و هوای واقعی بدهد.
پرسپکتیو صحنه و روابط فضایی اشیا عمدتا به عوامل زیر بستگی دارد :
فاصله دوربین از صحنه :
با توجه به فاصله دوربین از صحنه ، می توان پرسپکتیو صحنه را کم یا زیاد کرد. از طرفی نیز ، دوربین متحرک در موازات شخصیت ها به صحنه عمق می بخشد و در ضمن مستمرا چشم انداز تصویر و روابط فضایی اشیا را عوض می کند و به این ترتیب نوعی پرسپکتیو تداومی ایجاد می کند.
نوع عدسی مورد استفاده :
فاصله کانونی عدسی در پرسپکتیو تصویر بسیار موثر است. معمولا هر چه فاصله کانونی عدسی کمتر باشد ، پرسپکتیو تصویر بیشتر و هر چه فاصله کانونی بیشتر باشد ، پرسپکتیو کمتر می شود. عدسی های با فاصله کانونی کم ، اشیاء نزدیک را بزرگ تر و اشیاء دور را کوچکتر نشان می دهند و این خود بسیار به پرسپکتیو تصویر کمک می کند ، در حالی که عدسی های با فاصله کانونی زیاد ، اشیاء موجود در فاصله های دور را بزرگ تر و لاجرم نزدیک تر نشان می دهند و در عین حال اشیاء نزدیک را به عقب می کشند و به این ترتیب از پرسپکتیو تصویر می کاهند.
ادامه مطلب...
[ شنبه 92/5/26 ] [ 1:0 عصر ] [ هـــاشـــم مالکـــی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

حقیر فقیر سراپا تقصیر کمتر از قطمیر، عکاسی را با دوربین 110 آغاز و بعد با دوربین زنیط 122 روسی و بعد موبایل و دوربین دیجیتال ادامه دادم و مدتی است که با دوربین ساده ی سونی عکس می گیرم.«هذا بضاعتنا» و خیلی به هنر عکاسی علاقه دارم اما نمی توانم دوربین حرفه ای بخرم(چکار می شه کرد؟) یکی از آرزوها و خواسته های دست چهارم من خرید دوربین است.(دعا کنید سه خواسته ی مهم تر بر آورده بشود).
موضوعات وب
لینک های مفید
آمار وب
Online


بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 108
کل بازدیدها: 504711